Villa Perlesukker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Og dere som følger blogger. Hvor ofte bør man skrive noe på en blogg? 1-2 ganer om dagen? Eller er 1 gang per dag nok?
Monajenten Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 1 gang pr. dag er greit, men ikke på din blogg, vil gjerne ha 5 daglige oppdateringer der:-p Og så lurte jeg om om jeg kan få oppskrift på sjokoladesukkerbunn hvis den er høy nok til å deles i tre? :-)
Glajenta ♥ Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg blogger ikke selv akkurat nå - men følger endel blogger. Noen oppdaterer flere ganger om dagen - andre en gang i uka - det er i grunnen ikke av betydning for min del, om jeg følger de eller ikke. Synes kanskje det virker litt "fjortis" og desperat å oppdatere fem ganger om dagen
Villa Perlesukker Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2010 Noterer. Har 13 steg for steg som skal legges inn i dag og i morgen så skal jeg sette meg ned å fylle på oppskriftene. Det er veldig mange som lurer på oppskrifter så jeg lover å komme med mine beste ila denne uken. Men du sukkerbrød bruker jeg lage av miks altså... så lat er jeg hoho...
Monajenten Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Lurte også på om du fant ut hvor de fargete fondantene ligger på squires? Om du har link? http://2.bp.blogspot.com/_jw-q29qsMFU/TLbz1GhoHLI/AAAAAAAAAFs/N9m1zVkQgHU/s1600/P1000722.JPG Og hva er en preger på engelsk?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Sier som Monajenten,jo mer jo bedre fra deg :-) Men en gang per dag er vel greit. Må bare si at jeg synes bloggen din er kjempefin Gulesider! Veldig fristende oppskrifter og bra forklart. Har alltid tenkt at jeg ikke har tålmodighet til å drive å pynte noe kjeks,men når jeg så når du gjorde det så det plutselig veldig gøy ut :-)
Villa Perlesukker Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2010 Takk for tilbakemeldinger. Jeg må oppdatere litt ofte nå i starten for å fylle den men etterhvert tror jeg det bare blir 1 gang og om det blir 2 så er det fordi jeg har shoppet noe eller har noe mer enn en kake på hjertet Monajenten. Kjøp fondanten i sverige eller nederland. Preger.... hvilken skal du ha?
Monajenten Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg fant de fargede:-) Men hvor lenge kan en åpnet pakke ligge?
♥N08+Spire i magen♥ Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har som mål å oppdatere 1 gang om dagen:) Noen ganger blir det 2 og noen ganger kan det gå et par dager Liker bloggen din kjempegodt, Gulesider! Har den på favoritter! Du er så sinnsykt flink!
Villa Perlesukker Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2010 Takk N08:) Jeg lurer bare på om tingene jeg lager inspirerer nok. Har tenkt på å lage noen litt vanlige kaker men synes egentlig det er litt kjedelig. Så derfor er jeg litt usikker. Hva tror dere? En oreokake finner man liksom på 100 forskjellige nettsider om dere skjønner....
Monajenten Skrevet 17. oktober 2010 #11 Skrevet 17. oktober 2010 Må man betale toll og moms på disse tingene? I så fall blir jeg ekstremt fattig:-O
frk Nilsen Skrevet 17. oktober 2010 #12 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg oppdaterer bloggen min når jeg føler jeg har noe å blogge om Jeg blogger om det meste, så det kan være alt fra et fint bilde av gutta, en oppskrift, hvis jeg vil hyle ut et eller annet jeg er fornøyd eller misfornøyd med. Synes en gang om dagen egentlig er nok, blir det fler synes jeg det fort kan bli litt "å se på meg da! er sååå flink å blogge" Nå har jeg egentlig flust av tid til å blogge, men sliter med inspirasjon. Minstemann ligger på Ullevål og jeg er "låst" fast på rommet sammen med han. Vi skal være her ut neste uke. Det med å ha med noen enkle hverdagskaker tror jeg bare er bra. Variasjon og balanse er en fin ting. Blant alle fjonge flotte skrytekaker gjør det seg med en eplekake en gang i blant ;-) Spes nå på høsten da eplene er fantastisk gode! (har en knallgod oppskrift på eplekake på bloggen min ;-) http://lillevakreanna.com) (dagen reklame....)
Bustehue Skrevet 17. oktober 2010 #13 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg prøver å oppdatere hver dag. Men hvis jeg ikke har noe å skrive om, så lar jeg heller være.. ;-) www.inglisverden.blogspot.com Fikk jeg reklamert litt idag også..
Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #14 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg prøver å skrive et innlegg hver dag. Noen perioder klarer jeg det fint, noen dager har det til og med blitt to innlegg, men nå om dagen kan det gå noen dager imellom. Jeg er enig med de over at det kan virke litt desperat hvis man legger ut masse innlegg hver eneste dag, men på blogger som din gjør det ingenting, og skjønner at du legger ut en del nå i starten for å få litt innhold.
rima Skrevet 17. oktober 2010 #15 Skrevet 17. oktober 2010 Nå ble jeg veldig nysgjerrig, gulsesider! Høres så spennede ut. Kan jeg få link til bloggen din?
Villa Perlesukker Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #16 Skrevet 17. oktober 2010 http://villaperlesukker.blogspot.com/ Der er den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå