Gå til innhold

han håndmelking samme "effekt" som pumping??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er mye lettere å håndmelke...

men så var det 'stimuleringa' da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde samme effekten på meg ihvertfall, selv om jeg foretrakk å bruke pumpe da dette gikk fortere.

Skrevet

Jeg håndmelker meg og syns det er så slitsomt. Tar altfor lang tid. Kjøpte en Avent manuell pumpe, men den får jeg ikke til. Så den er så og si ubrukt. Gullet er 6 mnd om fire dager og jeg har håndmelket meg hele tiden. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte elektrisk pumpe da hun var nyfødt. Orker ikke kjøpe en nå for de er for dyr og tenker jeg skal trappe ned amming snart. Har ikke merket at det er noe mindre melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...