Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Syns det er mye lettere å håndmelke... men så var det 'stimuleringa' da...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Det hadde samme effekten på meg ihvertfall, selv om jeg foretrakk å bruke pumpe da dette gikk fortere.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg håndmelker meg og syns det er så slitsomt. Tar altfor lang tid. Kjøpte en Avent manuell pumpe, men den får jeg ikke til. Så den er så og si ubrukt. Gullet er 6 mnd om fire dager og jeg har håndmelket meg hele tiden. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte elektrisk pumpe da hun var nyfødt. Orker ikke kjøpe en nå for de er for dyr og tenker jeg skal trappe ned amming snart. Har ikke merket at det er noe mindre melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå