Gå til innhold

Bør jeg kjøpe brukt emmaljunga smart duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde egentlig planlagt å kjøpe en simo kombi vogn ny, men har nå en vennine som sier at jeg kan kjøpe hennes emmaljunga smart duo vogn. Hun kjøpte den helt ny i februar 2010 for 7500 på babyshop og jeg kan få den for 4000. Den er jo da kun brukt siden februar og er i god stand og følger med garanti som var på 3 år, så er vel en 2 år igjen ca. Er det noen som har erfaringer med denne vognen?

Synes det høres bra ut, men er så usikker ettersom jeg var innstilt på simo kombi. Så burde jeg kjøpe denne eller bruke 3000 ekstra for en ny simo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg tror jeg hadde hoppet på denne muligheten. Nå liker jeg Emmaljunga veldig godt, da... Hørtes ut som en bra deal, den er jo kjempeny, prisen er grei og i tillegg vet du hvem som har hatt den. Jeg hadde absolutt tatt i mot!! :-)

Skrevet

Jeg synes også det høres ut som en bra deal (regner med at venninna di har tatt vare på kvitteringen? I tilfelle behov for å bruke garantien etc). Hvis du synes den har fin farge, da. :) Du bør også tenke over om du vil ha duovogn - hvorfor ville du i utgangspunktet kjøpe kombivogn? Det er jo praktisk med bagen i en kombivogn (synes jeg, hadde Brio kombi til førstemann), men bagen blir noe mindre og smalere + vogna veier litt mer. Jeg tror jeg heller ville hatt en brukt Emmaljunga smart duo enn en ny Simo kombi faktisk, pengene tatt i betraktning også. :)

Skrevet

Ja hun har tatt vare på kvitteringen. Det er grå farge som jeg synes er greit, hadde kjøpt svart selv, men er ikke så nøye. Jeg er førstegangs gravid så har jo ikke mye peiling på vogner akkurat! hehe Ville ha simo fordi man kan bruke den så lenge og bare lest bra ting om den. Tror ikke det ville hatt så mye å si for meg om jeg hadde hatt kombi eller duo. ihvertfall ikke ut fra hva jeg har skjønt er forskjellen.

Da tror jeg nok jeg skal gå for emmaljunga, måtte jo nesten høre med noen som hadde litt mer peiling først =P

Kan jo alltids selge den på finn om jeg ikke blir fornøyd og kjøpe en annen. Venninen min sa hun skulle legge den ut på finn for ca 7000 men at jeg skulle få den for 4000 siden jeg er en vennine, så da taper jeg vel ikke noe heller om jeg skulle selge den igjen.

Skrevet

Hei! :-)

Jeg kjøpte Emmaljunga Edge Duo 2009 mod. brukt 3 mnd like fin til lillegutt som ble født i fjor og angrer ikke et sekund!

KJEMPEGOD vogn, lett å trille selv om den ved først inntrykk kan virke litt tung...

God og romslig bag, brukte vogna med vognpose til lillegutt var 7-8 mnd til han ikke var så intressert i å bare ligge lenger.

Kjøpte min for 5000,- brukt kun 3 mnd ny pris var ca 8000,- dei som hadde kjøpt den fikk et barn med hoftefeil som måtte ha tvillingvogn pga.babyen da måtte ligge med gips!

Så jeg anbefaler deg til å kjøpe den jeg da! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...