cherry coke Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Ville bare stikke innom å hilse på gamle kjente! Har ikke vært her på en stund, har vært for opptatt med studier, jobbsøking, mammating og å være forelska :-) Hvordan går det med dere?
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Heisann :-) det var lenge siden ja...her er vel alt som det pleier...til tider litt stille...
cherry coke Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2010 Er et stille her inne ja? Det synes jeg det har vært lenge! Før var det litt liv og diskusjoner om ikke annet :-) Hvordan går det med deg da?
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 nja, diskusjonene foregår vel helt på anonym, og en del krangling der,så ikke alltid så kjekt..menmen... joda, har det bra jeg, full fart hver dag, minsten i bhg, og en 9 åring i 4.klasse.(de 3 andre er en del eldre,så klarer seg selv) har endelig finne et yrke jeg stortrives i, og har fått jobb 3 dager i uka, jobber som møbeltapetserer...veldig artig :-) mulig jeg skal bytte til en bedrift som syr klær i skinn......men ikke før jul. ellers pusser vi opp hele stua, trenger vel ikke si mere?? hehe...
cherry coke Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2010 Hehe, ja da har du nok å styre med ser jeg :-) Grattis med jobb!! Jeg holder på å søke nå, og det er ikke bare bare! Men det dukker nok opp :-) Ha en strålende søndag! :-)
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 det dukker nok opp noe for deg også, skal du se :-) lykke til.... jeg tenkte helt nytt, og vips...der var jobben.... i like måde :-) ha en fin søndag :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå