Gå til innhold

Litt kynisk facebookstatus eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"skummelt med drap rett utenfor døren...men nydelig vær ute og effektiv på en søndag!!ha fin dag alle sammen"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ?? Fytti grisen for ett menneske som kan skrive noe sån!!

Skrevet

jeg synes ikke det er rett at du legger ut andres fbstatuser jeg. ikke denne hvertfall. det har ikke foregått så mange drap i helga så er nesten lett å finne ut av hvem dette kan være.

men joda.. småkynisk.

Skrevet

Ha ha.. Ja, det drapet har visst hatt voldsom effekt på humøret;)

Skrevet

Var ikke meningen å henge ut noen da, denne personen har jo ca 1000 fb venner så det er jo uansett ikke så hemmelig at h#n skrev det.

I det området er det masse blokker og rekkehus, er en del som har fått dette rett utenfor døren sin.

Jeg bare reagerte litt spontant da jeg leste det, ikke meningen å henge ut noen som sagt. Jeg velger å tro at denne personen ikke tenkte over hva som ble skrevet egentlig.

Skrevet

hva var så galt med det?! skal man bli drit lei seg for alle drap?!

Skrevet

13:55

Er du litt syk i hodet ditt kanskje? Det må du jo være for å skrive noe slikt

Skrevet

hahaha,herregud dere overreagerer! da kan man jo ikke skrive noe positivt da, for det skjer tragiske ting overalt hele tiden! skjerp dere!

Skrevet

Ærlig talt dere, vi kan jo ikke mure oss inne og sørge hver gang noen blir drept.

Ja det er grusomt, men samtidlig skjønner jeg ikke hva som var sååå galt med den statusen.

Skrevet

Man skal ikke grave seg ned pga alle tragedier og drap som begås, hvor man ikke er personlig involvert. Men å formulere denne statusen med en miks av drap og fint vær er vel ganske blondt:-)

Skrevet

Har merket det selv også at folk har en utrolig mangel på respekt for andres smerter og store tap som død. Ser det i intervjuer på vg,synes det er irriterende at folk er så selvsenterte at de ser på det som ekkelt for dem. Har faktisk bare sett et intervju som jeg synes var godt. En kvinne sa på tv2 nyhetene at det er en stor tragedie uansett hvem det måtte være.

Andre står og smiler i interjuer og viser så lite respekt.

Synes man burde respektere at noen er døde. Denne noen var et menneske som fortjente så mye bedre. Denne noen kan være noen sin mamma. Hadde jeg mistet en jeg var glad i og folk var så respektløse hadde jeg følt det utrolig sårende. Den avdøde og de etterlatte fortjener langt mer respekt enn det...

Skrevet

Det er greit at man ikke kan sørge over alt det fæle som skjer, men man trenger ikke å skrive en gladmelding i samme setning.. Såpass respekt bør man ha

Skrevet

nei det mener ikke jeg. hun nevner det og trenger ikke dvele ved det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...