Gå til innhold

Hva er det verste "komplimentet" noen har gitt deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega av min søster og meg sa til meg på julebordet at det var så rart av vi var søstre siden min søster var så klassisk pen, mens jeg var så søt!

Hadde lyst å klappe til henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg hadde så flotte, kraftige lår....

Skrevet

En fyr forsøkte å sjekke meg opp ved å si at jeg ligner Juliette Lewis. Hun er en tøff og kul dame, men ikke særlig pen, så det var et "kompliment" jeg ikke tok og han fyren kom ikke lenger med meg! Kunne han ikke lyget i stedet og sagt jeg lignet frøken Jolie? ;)

Skrevet

Når jeg var sånn 13-14 var det en gutt som ble forelsket i meg etter at han hadde vært forelsket i venninnen min først.

Han sa at "du er en sånn man blir forelsket i etterhvert du skjønner du"

he he

Skrevet

Du er så pen når du har sminket deg

Skrevet

"Til å være litt sånn rund, er du utrolig flott skrudd sammen i formene" Mens han lagde timeglassfigur med hendene i luften. ......... jo, takk? hehe

Skrevet

En som jeg gikk i klassen med på høyskole presterte og si når vi satt på en cafe frremfor meg og et par andre i klassen at " trenger vi noe bacon, så kan vi jo bare ta lårene til xxxxx (meg)". Og det verste er at på den tiden der så var jeg ikke noe tjukk, ikke en gang kraftig! Så vi satt bare der og så rart på han.

Hører med at denne karen digger modeltynne damer...

Skrevet

du ligner på trine lise hattestad. det trynet og de overarmene lissom. takk skarruha

Skrevet

At jeg har en fin kropp til å være en som har født barn! ehm..

Skrevet

At jeg er en cutie pie som han fikk lyst til å klemme som en teddy bear...

Aaaall riiiiigh...

Skrevet

Fikk et "fint" et av kompisen til en jeg var sammen med før.

Første gang vi møttes, og han klarte å si at rumpa mi var mye mindre enn han hadde forestillt seg, fordi kompisen hans hadde sagt den var enorm.

Han ble fort en eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...