Gå til innhold

Fødeklar:-)


Sunshine med småtroll:)

Anbefalte innlegg

21 dager to go til UL termin så da er jeg vel offisielt fødeklar:-) Men han må gjerne holde seg inne ei stund til.I allefall minst 1 uke til slik at vi blir ferdig med ting og tang her.hehe

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fødeklar, 37 fullgåtte uker med tvillinger i dag :)

 

Men, jeg vet jo at jeg snart føder, så er klar med det meste, så nå kan de komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fødeklar i morgen, nå nærmer det sge med stormskritt :-) Skal til jordmor i morgen tidlig og er spent på om hodet har festet seg og sånn.. Begynner å blir klar til å få han ut, men han kan godt være der inne en uke eller to til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fødeklar. 19 dager igjen i dag og er veldig veldig klar. Håper hun kommer så fort som mulig! Har jordmor time på onsdag så da får jeg vel vite litt om hvordan jeg ligger an :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager igjen for meg! :) Og panikken begynner å komme litt... hehe! Min jordmor skulle plutselig ut i ferie nå, så jeg ble bedt om å fortsette kontroller hos fastlegen.. Hurra... for det har jeg lyst til når hun har fulgt meg hele veien hittil..

Får håpe han er flink med graviditet, men har ikke helt trua :( Jordmødre er jo spesialister, mens legene kan "litt om alt"..

Æsj! Ikke den slutten på graviditeten jeg skulle ønske meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå klar. Er 37 fullgåtte uker med tvillinger, og går bare og kjenner etter tegn på fødsel, men har to barn fra før, og hadde aldri disse maseriene, eller slimpropp som gikk, eller dårlig mage. Kom i fødsel uten noen advarsel, så det kan vel skje igjen. Godt jeg har kort vei til sykehuset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 dager igjen i dag!!! Terminen nærmer seg jo veldig fort, men egentlig er jeg veldig klar for å skulle føde ved 38 fyllte uker og det er i morgen...

Dessverre er det foreløpig ingenting som tyder på veldig nært forestående fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager til termin, og på jordmorkontrollen idag ymtet jordmor frempå at det kaaanskje kan være igangsettelse til uka pga bekkenplagene mine. Men; jeg vil da heller tro på akupunkturen og at det hele starter på naturlig måte:)

Ny UL om ei uke... spent på om jeg går så lenge, jeg har bestilt fullmånefødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:-) Blir gøy å se hvem som kommer i mål først.

Har fått vogna i hus og skapet er satt opp så nå er det bare småting igjen så han kan få komme om ei ukes tid.Savner å sove gjennom ei hel natt:-)

 

Skal forresten på samtale på sykehuset i morgen og jeg er veldig spent. Har hadd noen tøffe fødsler (storebror endte med hasteks og 1 dødfødsel/avbrutt sv.skap) og det er snakk om at bekkenet mitt rett og slett er for lite til å føde vanlig. Særlig nå når det er snakk om en stor unge.Har fått påvist vekstavvik..spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere... har enda heeelt til slutten av nov. :)

Er klar igrunn jeg men!

 

Sunshine med småtroll:) : vestavvik? hvordan finner de ut det? er det de prosentene de snakket om på ultralyd i uke 32 tro...?

Hvor mange % fra normalen er mye avvik? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...