Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Når begynte barna deres å se på/interessere seg for TV? Og hvor lenge om gangen lot dere dem se?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Han var ikke så gammel når Drømmehagen begynte å fenge. 5 mnd kanskje, satt selvsagt ikke pal å så på, men var fulgte interessert med i noen minutter når vi satte det på. Fra ett årsalder har han sett litt på tv hver dag. Og nå ved snart 2 år ser han varierende mengde daglig. Jeg er hjemme med han, og han er litt oppmerksomhetssyk/krevende, så om jeg skal få laget middag eller gjøre litt husarbeid blir det lett til at jeg bruker tv'en som barnevakt, da er han "opptatt" en stund. Stort sett er det Playhouse Disney han ser på. Eller en dvd med Mummitrollet eller Byggmester Bob som nylig ble veldig populært. Selv om han syns det er kjekt med tv, er det ikke noe problem å sette han i gang å leke heller.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 min er 14 mnd og er ikke så interessert i tv ennå, gløtter på det i forbifarta om det står på, men står som regel bare på på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå