Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Når jeg bruker terminkalkulatoren på bim og babyverden, så skriver jeg opp sykluslengde og får opp samme termin på begge sidene. Men legen regner annerledes, og tydeligvis ikke ut i fra sykluslengde. Hva er riktig, hva burde jeg forholde meg til ? Er 4 dager mellom "min egen" og legens.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Spiller ingen rolle,terminen settes ved ordinær UL og det er denne du må froholde deg til. 4 dager fra eller til spiller ingen som helst rolle. Om legen f.eks. sier 12. juni og du mener det skal være 16., så sier du "midten av juni" om noen spør.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Ja,vet jeg skal forholde meg til UL-terminen, men i MANGE tilfeller er det mens-terminen som viser seg å stemme, så synes bare det hadde vært greit å vite, om noen har peiling
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Babyen kommer sjelden på selve termindatoen uansett.. )
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 frem til ordinær ultralyd så skal du forholde deg til legens termin. og det er mensterminen din basert på en 28dagers syklus. det er slik alle leger gjør det. ingen tar hensyn til sykluslengder.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Okei , takk for svar Forrige gull kom på termin, så det skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå