Gå til innhold

jeg er så lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 24 men har ikke så mye følelser rund dette. Kanskje pgr jeg springer etter en aktiv 2 åring hele dagene. Jeg klarer ikke å forberede meg mentalt på at det ska bli en til i familien.. Jeg må jo være glad i barnet siden jeg blir redd hvis jeg får vondt i magen eller ikke kjenner liv på noen timer. Noen fler som rett å slett ikke har tid til å tenke over at de er gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du, Det er ikke det samme og gå gravid med nr 2 som med nr 1, iallefall ikke for meg, ukene kan gå uten at jeg har heeelt tellinga, må liksom tenke når folk spør, med nr 1 kunne man uker dager og nesten timer uten og tenke da folk spurte ;) er nok vanlig vil jeg tro, og da man har en aktiv liten en og passe på blir det nok bare sånn, prøv og ha litt deg tid da 2 åringen legger seg for kvelden, ta fram barnimagen eller gravid bøker og kos deg ;)

lykke til :)

Skrevet

Eg har berre to veker til temin, men framleis synes eg det er litt rart å tenkje på at me snart har ein baby til i familien. Har liksom skubba det framfor meg, for me har ein 1,5 åring som krev sitt, og har faktisk kvidd meg litt til at det skal bli endå travlare.

Eg gler meg jo sjølvsagt til å få sjå og bli kjend med den vesle tulla som sparkar rundt i magen, og synes det vert meir verkeleg når eg stullar med vogga og kleda ho skal ha på seg. Er sikker på at både eg og du vert like glad i den nye babyen som i dei me har frå før :-)

Skrevet

Husker nesten ikke jeg var gravid med tulle 2 =0)

Skrevet

Veit dere at dette var så godt å høre :) Gleder meg øgså til å hilse på vidunderet, men må ærlig inrømme at tanken virker ennå helt fjern. Er så redd for at jeg ikke skal bli like glad i begge ungene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...