Gå til innhold

ulegaven til mannen og ungene er i boks :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååååååå lyst å fortelle det til noen,- men er så redd for at det skal komme ut og de skal ødelegge overraskelsen :-)

Jeg har kjøpt sydentur til dem. 8 dager til Lansarote og vi reiser 3 januar :-)

Vi har snakket om det kjempelenge men det har alltid kommet noe i veien. Vi har virkelig behov for å komme oss litt bort så nå bare klinte jeg til. ( Fant et bra tilbud )

Hva syntes dere om stedet ? Noen som har vært der ?

http://www.startour.no/feriereiser/spania/lanzarote/puerto-del-carmen/blue-star-club-cinco-plazas/?season=vinter-10-11#tab1

Har bestilt full pakke med halvpensjon og bamseklubb til ungene :-)

Noen som har forslag til måte å "pakke inn gaven på " på julaften :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JULEGAVEN!!!!!!!!! IKKE ulegave altså he he :-)

Skrevet

Så deilig da! :) Håper dere får en fin tur!

Skrevet

Høres flott ut med en tur i januar ja :)

Du får finne en stor eske, putte noe tungt oppi og pakke inn. Slik at det virker litt mer spennende enn en liten konvolutt :)

Skrevet

Du får gi dem pakker med solkrem, badetøy, solbriller o.l. Så får de konvolutten med "reisen" til slutt. :)

Skrevet

De blir nok glade for den gaven vil jeg tro. Det første som slår meg er: Har du sjekket med jobben til mannen din (hvis han jobber da) om han kan få ferie da?

Vi planla en stor ferietur med familien min som overraskelse for en av oss, og ringte selvsagt vedkommedes sjef og ordnet med ferie samtidig. Er litt dumt hvis det plutselig viser seg at han ikke får fri fordi det skjer noe helt spesielt akkurat da...

Skrevet

Takk for alle svar :-)

Kjempegod ide det med å gi småpakker med "sydenrelaterte" ting som solkrem, solbriller osv for så å gi billettene helt til sist :-)

Har sjekket passene til hele gjengen. De er alle gyldige heldigvis. Hvis ungene sine var utgått så hadde jo hele planen gått i vasken for da måtte jo mannen min være med og ordne nye pass.

Det er ikke noe problem i forhold til jobbene våre.

Jeg må få ok fra skolen til de 2 eldste og lage et opplegg med lærerne deres. Og flytte noen legetimer/avtaler.

Har sommerfugler i magen :-) Har lyst å reise nå med en gang :-D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...