Gå til innhold

Brukt madrass. Ville dere brukt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en bilseng på finn.no til 2 åringen min. Følger med madrass. hadde tenkt og kjøpe ny madrass men ser kansje ikke ut som jeg finner med de målene. 130*70*10 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke livsfarlig, men jeg ville ikke brukt en brukt madrass til ungen min..og hvertfall fra noen jeg ikke kjenner,,

Skrevet

Livsfarlig er det vel ikke, men grunnen til at det frarådes å bruke brukt madrass er fordi de har funnet en økt andel krybbedød blandt barn som sover på brukt madrass. Jeg vil tro at for en toåring er den faren over nå, men jeg personlig ville ikke brukt en madrass som var brukt av noen andre enn vår familie.

Skrevet

Enig med de to andre her, sikkert ikke livsfarlig, men ville nok ikke gjort det selv.

Skrevet

Kjøper ny madrass (og kapper den eventuelt så den passer) til hovedsenga til babyen.

Men i reiseseng, kurven i stua, vognkurven og kurven hos bestemor gjenbruker jeg madrasser fra andre barn. Vasker skumgummimadrassene på 60 grader og bruker saueskinn oppå. Kjenner ingen angst.

Babyen ligger som prinsessen på erten, først madrass, laken, saueskinn, gulpeklut i flanell og ungen plassert på toppen. Langt ned til madrassen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...