Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har akkurat begynt å bruke sånn billig-eggløsningstest som bare er en "strip". Indikasjonen på at du har eggløsning skal være at testlinjen er like mørk eller mørkere enn kontrollinjen. I går var testlinjen nesten like mørk som kontrollinjen. Det var knapt noen forskjell. Da antok jeg at det betydde at det i alle fall måtte være like rundt hjørnet. Planen var egentlig å ha oss som kaniner i går, men jeg ble dessverre småsyk og uggen. Tok ny eggløsningstest i dag, og den var mer eller mindre lik den i går, om ikke kanskje bittelitt lysere...? Jeg ville trodd at den skulle være mørkere enn kontrollinjen i dag. Hva kan dette bety? Er ikke eggløsningen inntruffet ennå, eller har tidspunktet med økt hormoninnhold passert?? Og vet dere om noen billige eggløsningstester som har litt bedre indikasjon? Synes CB sine er fryktelig dyre!
Gjest ->>- Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Det er ikke alle som får fullt utslag på billigstripsene. Jeg ville antatt at dagen med sterkest strek er positiv test (evt at du ikke har eggløsning, men det er betydelig mindre sannsynlig) om du aldri får helt positivt utslag. I så fall har du eggløsning ca i dag. Kjenner ikke til noen gode eggløsningstester som er spesielt billige.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Okei takk Vi har prøvd kjempelenge, så eggløsning har jeg alltid hatt.. sikkert bare testen som ikke er helt god..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå