Bella med baby i magen Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Noen andre som har tatt angrepille og likevel blitt gravid? Jeg lurer på om inntak av angrepillen kan gi noen form for fosterskade (dersom man tar den og man likevel blir gravid, eller hvis man tar den uten å vite at man allerede er gravid...)??
Plutselig_gravid Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 ja, jeg visste ikke at jeg var gravid. Tok angrepille. Endte i svangerskap utenfor livmoren. Men de som opererte meg mente jeg allerede hadde vært gravid en stund så de så ikke noen sammenheng mellom angrepillen og exuen. Var visst minst 8 uker jeg da egglederen sprakk.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 jeg fant dette jeg NorLevo® har ingen effekt om man allerede er blitt gravid. Skulle man likevel komme til å ta NorLevo® er det ikke påvist noen fare for fosteret. Lykke til, håper du slipper å bekymre deg nå, klem
Isola&Lille+julegave Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg ble gravid selv om jeg tok angrepilla..... Snakket med Gyn om dette og han sa at det ikke var noen fare for barnet. Tok NorLevo innen 72 timer. Nå er jeg 33 uker på vei, og har en liten datter i magen <3
Guttemamma75 Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Angrepillen forhindrer eggløsning, dermed er det ingen effekt av den om du allerede har hatt eggløsning.. Dermed er det mulig å bli gravid selv om man tar angrepillen...
Bella med baby i magen Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2010 Tusen takk for svar jenter! Legen skremte meg noe veldig skjønner dere når jeg fortalte det om angrepillen, så jeg har gått å vært så bekymret siden det.. Men nå kan jeg senke skuldrene litt før UL:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå