Gå til innhold

Brystpumpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at behovet for brystpumpe har meldt seg, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Da er dib godt å ha:)) Er elektrisk eller manuell best? Og hvilket merke? Og hvor får man kjøpt dem?

Takker og bukker for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde Philips avent manuell pumpe sist og var bare sånn halvveis fornøyd.. men nå har jeg kjøpt Philips avent elektrisk (den er forresten uten BPA, det var ikke min gamle manuelle da den er fra 2008 ) også og den er jeg strålende fornøyd med! Den er skånsom mot puppene og den funker som bare det. jeg fødte for fem dager siden og har brukt den flere ganger allerede, da jeg måtte avlaste brystvortene litt da lillegutt har vært litt brutal mot dem. Jeg pumpet fulle flasker flere ganger, med den manuelle tok det så lang tid at jeg ga opp til slutt...

Jeg kjøpte pumpen på Apotek 1 der jeg bor. Tror du kan kjope på apotekets hjemmesider også. Ellers finner det vel brystpumper i div elektriske butikker eller nettbutikker med barneutstyr.

-lykke til!!

Skrevet

Jeg HATER Avent(phillips) elektriske brystpumpe. Tung å holde på mens man pumper. Bråkete. Jada skånsom nok

Liker Medela Swing. Der sitter ikke motoren på selve "pumpedelen" men via en sonde kan den ligge på bordet feks eller ved siden av deg i sofaen. Slipper å holde så veldig på sugedelene. Veldig praktisk da det blir tungt å sitte å holde på motoren.

Skrevet

Vil absolutt anbefale elektrisk, såfremt du har tenkt til å pumpe mer enn bare et par-tre ganger ihvertfall, for man blir fort sliten i hånda av å sitte å trykke på den manuelle, og i tillegg er det mange som sliter med å få ut nok melk m den manuelle også.

Har bare prøvd Medela Swing sin elektriske, men den er supergod, og anbefales på det sterkeste=)

Skrevet

Har medela swing sin elektriske. Den er knallbra!

Skrevet

Jeg hadde først Avent sin elektriske, som var litt klønete. Så kokte samboeren min hele greia (!) så jeg måtte kjøpe ny. Valgte da Medela swing og den er helt fantastisk! Veldig skånsom og gjør jobben for deg. Jeg kjøpte min på Boots apotek. Så at de hadde den på babyshop men der var den dyrere.

Skrevet

Alle som jeg har anbefalt Medela Swing til, er veldig fornøyde. Så jeg vil absolutt anbefale Swing'en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...