Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Han er nå litt over 7mnd og fått to søte men skarpe tenner. Han biter og står i noe som har resultert i flere tårer og hull på skrellet for meg. Jeg har bestemt meg for at det er på tide å få han over på flaske. Men så kommer det, han nekter så klart:-( ta i dag så spiste han flaske i dag tidlig rundt 10 og siden har det vært litt grøt, minimalt med vann, litt frukt og senere på dagen litt pupp, ja jeg ga litt opp. Har en samboer som sier at jeg bare må vente til han blir sulten nok, men det er helt forferdelig å prøve når han bare gråter og den lille magen rumler:-( føler jeg torturerer barnet mitt, men samtidig vil jeg på gjerne ha ham av pupp da jeg er redd de ikke vil henge på særlig lenge hvis han får fortsette:-( er det noen med erfaring som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 slet med min eldste sønn med at han ikke ville ta flaske da JEG ga ham det,men prøv med at samboeren din gir han flaske=) hos deg kjenner han lukten og vet at han kan få pupp =) lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Blir de sultne nok, så spiser de. Litt overlevelsesinstinkt har da mennesket enda. KAnskje lurt at andre gir flaske i starten.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Dette tar ok et par dager Det er jo ikke farlig så lenge han både drikker og spiser noe Er du konsekvent, så tar det ikke lange tiden for en så liten kropp å glemme puppen Jeg vet godt det med tenner, ja. Vi ga opp da jenta var 10 måneder av samme grunn. Å bite var mer moro enn å spise..... DET lure blikket, da
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Men hvorfor gir du en på 7 mnd flaske? Bruk en tutekopp!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er enig med de andre her, forsøk tutekopp og at pappan til babyen gir han maten. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 00.09 Bare tull det du sier om at er de sultne nok så spiser de... Det er faktisk noe små barn ikke gjør. Forbinder de måltid med smerte eller ubehag så kan de slutte å spise. Men prøv å få far til å mate barnet med flaske, kan hende det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå