Gå til innhold

BB Carina Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var så ugjenkjennelig..

Skrevet

Er hun blitt svensk?? HAHAHA, for en taper hun er!

Skrevet

Så var det dette med å skrive om navngitte personer da. Carina er ei utrolig snill og vakker jente, som virkelig ikke fortjener å bli uthengt her inne.

Skrevet

Hun bor vel i Sverige og er sammen med en svenske?

Skrevet

Og derfor kan hun ikke skrive på norsk?

Det er så utrolig taperaktig med nordmenn som må svorske seg til med en gang de tråkker over grensa

Skrevet

Uthengt?

Blogger diskuteres. Sånn er det når man skriver blogg.

Skrevet

jeg tror nok det har noe med at svensker er mye dårligere på norsk enn omvendt, og at det er flest svensker som leser bloggen hennes.

Vil påstå det er mer taperaktig å sitte på ett anonymforum en lørdagskveld og rakke ned på andre mennesker jeg da men.

Skrevet

Nå er det ikke bare bloggen hennes som diskuteres, men hvordan hun ser ut bla.

Skrevet

Jeg er helt enig med at det er utrolig stygt å henge ut "kjente" mennesker her ved å blant annet skrive at hun er en taper. Det er IKKE å diskutere en blogg!!!

Skulle ønske dere selv fikk kjenne på kroppen hvordan det er å ha masse annonyme mennsker til å skrive tåpelige ting om dere. Så synes at det burde stoppe her! Tenk litt lengre enn deres egen lille nesetipp!

Skrevet

For en tid siden hadde Se og Hør bilder av henne da hun ankom et sted med en amerikansk kjendis. Det var paparazzi-bilder. Men serkke på sånt jeg, asså :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...