Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #34 Skrevet 16. oktober 2010 Der kom det, Hege! Takk for deltagelsen og mange gode forslag HI
Miztery Skrevet 16. oktober 2010 #35 Skrevet 16. oktober 2010 Menne..hva er premien da? Bill.mrk "innrømmer å ha misbrukt SSB i kveld"
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #36 Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor er du misførnøyd med det? Syntes Hege er ett kjempefint navn jeg. Hilsen anonym som foreslo Hege over her
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #37 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg antar at de to Hege'ene som ligger rett etter hverandre der er fra samme anonym, og når jeg ser på klokkeslettene så deler altså du, Miztery, førsteplassen med vår alles kjære; Anonym. Premien er desverre ikke annet en heder og ære på dib/bim's anonymforum. Igjen, desverre. (F**n, hvorfor retter Google Chrome alle desverrene mine, skrives det virkelig dessverre? Tør ikke stole på stavekontrollen til Google Chrome, med tanke på at den faktisk retter sitt eget navn til Chrysler) Anyways, sender litt heder og ære til Miztery og Anonym! En ekstra takk til deg Anonym, som synes navnet mitt er kjempefint. Jeg innrømmer at jeg liker det litt bedre nå faktisk HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #38 Skrevet 16. oktober 2010 Og forresten Miztery, det er lov å (mis)bruke SSB, det har jeg også gjort ikveld HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #39 Skrevet 16. oktober 2010 Navnet mitt begynner som kjent ikke på Ni, men nicket mitt derimot! Kanskje det skal bli neste "tippekonkurranse"? HI
Lilleleen Skrevet 16. oktober 2010 #40 Skrevet 16. oktober 2010 Kan jo si hvem jeg er da ) siden jeg fikk delt førsteplass og greier ) og jeg jukset litt også forresten ;o)
Monajenten Skrevet 16. oktober 2010 #41 Skrevet 16. oktober 2010 Dessverre skrives slik ja:) Desverre blir jo "des verre" men det heter "dess verre", så Google Chrome har nok rett denne gang;-)
Miztery Skrevet 16. oktober 2010 #42 Skrevet 16. oktober 2010 *soler seg i glansen av heder og ære, og neier pent til applausen* Dessverre skrives med to s'er, så Chromen hadde rett! Ha en fortsatt strålende natt, Hege! Og du, navnet ditt er det ingenting i veien med, syns det er pent, jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå