Gå til innhold

Noen som kan svare?Ang menssmerter i uke 4+3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag hatt menssmerter, slike som man gjerne har 1 og 2 dagen, har også tidligere på dagen kommet litt brunlig utflod, men nå senere på kvelden har det også kommet blod.. Renner ikke hele tiden, bare når jeg er på do.. Hmm.. Håper noen kan svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renner blodet?:S

jg ville ringt til legen for time jeg altså;) Man kan jo godt blø uten at d er noe men hvis du i tillegg har smerter ville jeg ringt å fått en akutt time hos legen.

Skrevet

menssmerter er for meg veldig normalt tidlig i svangerskapet, både nå og første gangen jeg var gravid. Men om du i tillegg blør, så blir jeg litt bekymret.. Jeg ville fått meg en time hos legen.

Skrevet

Takk for svar.. Men må nok innse at det ikke gikk veien, det er som mensen nå, så ble vel en SA, om ikke det var kjemisk da?Men hørt at da får man svake pos. tester, det hadde jeg ikke.. Men jeg bør vel ringe legen imorra, å høre hva de sier.. Må kanskje ta en sjekk eller noe..

Skrevet

Hvis du er 4+3 betyr det at det er saa lenge siden siste mens, saa i saa fall er mensen 3 dager forsinka. Kan vaere SA ogsaa, men jeg ville heller trodd det rett og slett er en litt forsinka mens. Men snakk med en lege om du er i tvil.

Skrevet

Forsinket mens, etter 2 pos teste(billigstrimmel), og en pos CB digital med ukesindikator? Aldri noen gang fått så mye som en pos.test på verken den ene eller den andre testen. Også hatt veldig ømme pupper og kvalme.. Har heller ikke prøvd å bli gravid, så det er ikke innbillt heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...