Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har virkelig aldri tenk over navnet mitt, verken den ene eller andre veien. Leste en diskusjon om det nå og det virker jo som alle syns det er über harry! Er det virkelig så stygt? Heter forøvrig Jeanette. Virker som navnet tilsier at jeg har vokst opp i en trailer. Fortell meg gjerne hva som er så galt med det!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Det er mange som klassifiserer Jeanette som harry, på lik linje med Vanessa, Michelle, Yvonne, Cassandra osv. Typisk østkant, typisk lavt utdannede foreldre, typisk belastet. Hvis det er noen trøst tror jeg ikke majoriteten av mennesker er så voldsomt opptatt av hva folk de treffer heter
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Ikke bry deg om hva folk heter... vi kan håpe at det bare er i perioden folk er gravide, hormonelle og ellers ganske urimelige, at de uttaler seg slik om mennesker ang navn e.l. Ingen velger jo sitt eget navn Drit i alle andre, og bær navnet ditt med stolthet. Flott navn synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Så diskusjonen jeg også.. Og jeg heter faktisk Lene Jeanett.. Ble en smule såret over at folk synes navnevalget til mine foreldre var stygt, og at de ser på de som lavt utdannede folk.. Selv har mine foreldre gjennomsnitts utdanning, me 3-400 000 kr pr år, så de skal ikke akkurat stigmatiseres. Menmen.. Smaken er som baken..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Du kan trøste deg med at der jeg vokste opp var det Jeanette alle ønsket å hete:-) Det var vel kanskje flest som ønsket å hete Charlotte, men Jeanette kom ikke langt etter;-) Jeg ser ikke på det som harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå