ungmortil3 Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Noen ganger kommer det noe som kjennes ut som elektiske kjappe men harde støt fra innenfra magen. Særlig noen ganger akkurat idet jeg er i ferd med å reise meg og bruker magemusklene litt. Hadde det slik under første graviditet. Er det bevegelse/spark? Noen som også får slike?
mortilto Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg får også "elektriske støt" i magen, kjempe ekkelt. Dette er min 3. graviditet, men har aldri hatt det før. Jeg vet ikke hva det er, men jeg vet noen ting det ikke er. Det er ikke fosterbevegelse/spark, for det har jeg også og det er helt ulikt. Og det er ikke at ting tøyer og strekker på seg for det kjenner jeg også og det er også helt ulikt. Så jeg kan egentlig ikke gi deg noen svar, men jeg vil som deg ha svar på hva dette kan være - så vi får krysse fingrene for at noen andre kjenner til dette og vet hva det er. Anyone???
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Kan det være ligamentene, eller nervetråder eller noe? Jeg har hatt det sånn i alle mine svangerskap, men nå husker jeg rett og slett ikke hva det ble forklart meg.. teflonhjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå