Gå til innhold

Hvor lang tid, ang KS ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid må mann ligge på sykehus etter og tatt Ks ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager er vanlig. Jeg dro etter nesten 2 dager fordi det rett og slett var dønn utrivelig på sykehuset og det var det eller hive meg ut av vinduet...(A-hus)

Skrevet

Har hatt to keisersnitt. Lå i 2 og 3 dager

Skrevet

Jeg liker meg ikke på sykehus, har det bedre hjemme.

Med min første fødte reiste jeg hjem etter 2 dag, men denne gangen blir det kansje Ks på meg, og er små redd jeg må ligge der i mange dager :(

Skrevet

kommer ann på hvor fort du er på beina også får mann sprøyte i magen en gang til dagen for å forhindre blodpropp i 4 eller 5 dager(hvis jeg ikke husker feil) jeg lå 7 og 6 dager med mine to.kunne nok reist hjem på dag 5 istede for 6 med sistemann,men valgte å være en dag til.

Skrevet

De vil vel gjerne ha deg i tre dager så de ser at helingsprosessen går fint, du ikke får noen indre blødninger eller andre komplikasjoner.

Jeg tok hastesnitt sent torsdag kveld og reiste hjem søndag formiddag, da hadde jeg vært gjennom to blodoverføringer pga blodtapet under oprasjonen og voldsomme smerter i skulder/nakke pga luft inne i kroppen etter oprasjonen (luften vandret opp der isteden for å finne raskeste vei ut av kroppen).

Jeg var på beina og dusjet ved egen hjelp før lunsj dagen etter oprasjonen og natta etter vandret jeg rundt i gangene med en skrikende unge på armen så jeg klarte meg fint, kunne sikkert dratt hjem en dag før...

Det er formen din som bestemmer, du vet ikke på forhånd hvordan den blir. Vær forberedt på at det kan ta litt td, men er du heldig er du raskt på beina igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...