Gå til innhold

Hjelp meg! Jeg er ei bitch :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er iallefall mitt inntrykk av meg!

Har en kjempeflott kjæreste! Vi har vært sammen i nesten 4år,og vi har et barn sammen. Han er tålmodig og snill...elsker meg og "babyen" vår over alt på jord.

Vi har begge forhold bak oss som ikke har endt godt! For min del så var jeg sammen med en psykopat,som manipulerte/hjernevaska meg. Misbrukte meg psykisk,og var utro mot meg. Dette forholdet er jeg nok preget av enda,i form av at jeg ofte er i dårlig humøre, er sjalu/kontrollerende til tider, sier ofte mindre positive ting til kjæresten min som jeg egentlig ikke mener! Gjør det vel for å se reaksjonen hans - få en bekreftelse på at han bryr seg om meg. Jeg er ei ordentlig bitch til tider,og jeg hater det! Hater at X'en min fremdeles "bestemmer" over hvordan jeg er...jeg var IKKE sånn før han! (og ja,jeg er ferdig og over X'en min - bare for å ha det nevnt)

Hvordan skal jeg bli glad igjen? For når humøret er godt,så er jeg verdens snilleste jente... Hvordan bli et bedre menneske? Hvordan bli "mitt gamle jeg"? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, i stede for å tenke at det er eksen sin skyld at du er sånn så kan du tenke det er "din skyld" åssen du velger å være videre?

Ta en dag av gangen, når du merker at du blir bitter/sint/kontrollerende så pust og ta deg en pause.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...