Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Lurer på hva som er vanlig. Hvor ofte/ lenge finner deres kjernefamilie på ting alene sammen? altså Foreldre og barna?uten venner, svigerforeldre eller andre slektninger? Tenker på kvalitetstid, tid utenom tv titting. Felles ting og opplevelser hvor man er sammen om noe og ikke bare i samme rom? Og hva gjør dere? går dere ofte ut av huset?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 I løpet av uken så er ikke alle 5 (altså min mann, barna og meg) så flinke til å finne på noe alle sammen. Dagene går så fort bort i skole,lekser, venner, aktiviteter, kveldsstell og legging;) I helgene pleier vi å være flinkere;) Blir som oftest hvertfall 1 tur i skogen med hele gjengen. Tar da med mat og drikke og bikkja på slep:) Er det noe som skjer i byen så prøver vi å få med oss det. Siden våre barn er på forskjellige stadier så deler vi oss av og til slik at feks en av oss tar med de eldste på kino mens den andre tar med minste på lekeplass feks. Søndagene drar vi gjerne å bader i svømmehallen hele gjengen. Ellers er vi mye ute å leker med barna i helgene;) Har hytte på fjellet som vi drar på av og til i helgene, men liker best å dra dit i ferier eller langhelger så det ikke blir så mye mas:) Alt i alt så syns jeg vi er ganske flinke til å være sammen, men merker jo at eldste nå gjerne vil velge venner eller overnatting hos tanter fremfor oss kjedelige foreldre;) Hmmmm... og hun har ikke blitt 8 år engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå