Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Fant ut at mannen min gjennom 8 år har hatt sex med to stykker. Han innrømte alt. Ei sugde han, han tok dem bakfra osv. Jeg ville ha svar på alt! Og dette innrømte han uten å vise at han var lei seg for det. Jeg har aldri vært så sint før. Hulka og grein... Heldigvis var dette kunn en drøm, en forferdelig drøm. Jeg var helt satt ut etterpå, og holdt på å vekke mannen for å kjefte på han... Drømmer sinnsykt mye rart nå som jeg går gravid altså. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg hadde også noen himla drømmer da jeg gikk gravid ja!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 He he, husker jeg også hadde noen sinnsyke drømmer da jeg var gravid, har glemt de nå da, men kunne være sur på mannen min etter en eller annen drøm jeg hadde hatt! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg drømte også veldig sterke drømmer.. var ofte RASENDE sint eller lei meg.. helt utrolig.. er spent på om det blir sånn denne gangen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå