Gå til innhold

Symptomer i uke 6+1


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tre svangerskap bak meg, og har vært varierende kvalm i alle tre, fra ekstrem svangerskapskvalme etter 3mnd, kjempekvalm med jenta og noen glufs gjennom dagen med siste mann som endte i ma i uke 19.

Nå er jeg 6+1 og er litt bekymra for at jeg ikke er spesielt kvalm enda. Fælt å savne kvalmen, men er redd for nok en MA så er nok ekstra bekymra for at det ikke blir noe baby av det denne gangen heller.

Husker ikke når kvalmen satt i gang med de andre tre, så lurer på når blei dere kvalme?

Og hvordan er formen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er i uke 6 + 6 nå, oger omtrent ikke kvalm. Bare litt småuggen så vidt jeg merker det på ettermiddagen når jeg er trett og sulten.

I mitt første svangerskap (som førte til en sunn lita jente), var det slik. Jeg var nesten ikke kvalm, bare litt antydning frem til uke 12.

Jeg kjenner mange som har født velskapte barn og ikke vært kvalme. Håper dette var litt beroligende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forrigemann var jeg ikke særlig kvalm i det hele tatt, litt uggen bare, fram til uke 12. Nå kom det en og en halv uke før IKM og er ganske jævlig hele dagen, så kan variere veldig fra gang til gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...