Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 http://celebhairstyle.wordpress.com/tag/katie-holmes-hairstyle/ Bilde nummer to, av Kimberly Caldwell:) Vurderer sterkt å klippe meg slik=)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Hun var driiiiit fin på håret:) Fikk lyst til å klippe meg slik jeg også, takk for tipset:) Bare å bestille frisørtime..
Lilleleen Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg likte den ) Kunne nesten tenkt meg deg selv, om jeg hadde hatt helt rett hår
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Ja jeg likte det veldig godt.. Har ganske langt hår, og ganske rett, men liker det uansett best når det er strittet. Men jeg gidder aldri å gjøre noe med håret mitt, ender bare opp i en hestehale eller noe annet tjafs baki der.. Men om man har en sånn kort frisyre så er det fort gjort å glatte det ut! HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Synes den er fin og kler de fleste ansiktsformer.Tidsløs frisyre, og lett å ha med og gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå