Gå til innhold

hvor feirer dere jula?


Uro4

Anbefalte innlegg

hehe...Mange juleinnlegg fra meg i dag....

 

Vi skal for føste gang feire jul hjemme.... og det skal bli DEILIG!!!

da kan minisnuppa bare legge seg når hunn er sliten...Så kan vi andre nyte resten av kvelden.

Får besøk av mamma og hennes samboer. Så en stille og rolig familiejul...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg eeelsker julen og hiver meg LETT på inneggene dine :)

 

Vi er alltid hos mine foreldre sammen med min søster og hennes barn. Vi kommer lille julaften og blir der til 1. eller 2. dag. Godt å sove der en skal være med de søte små synes jeg!

Har alltid vært hos mine foreldre, svigers har ikke samme forholdet til jul og tradisjoner så heldigvis er samboeren min godt fornøyd med å være hos oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være hjemme for 3 året nå. Etter at vi fikk stort hus er det bare herlig! Vi inviterer mamma, broren min, svigers og oldeforeldrene til ungene. Stor fin feiring, men avslappet. Synes det er herlig å kunne legge ungene når de er trøtte.

 

Nå har vi feiret jul annethvert år hos mine og hos hans foreldre i maange år. Nå er det på tide at de kommer til oss. Også er det herlig å ha alle rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos svigers i fjor, så i år er det hjem til mamma på Vestlandet:) Har allerede bestilt flybilletter og gleder meg MASSE!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss ennå. Vil reise til min familie i sør, men får ikke med meg sambo. (er tanter, onkler osv, mamma og pappa bor her).

 

Så blir enten hjemme som i fjor og inviterer svigerfamilien og min familie. Eller er hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det jul hos mamma og pappa sammen med brødrene mine. Kommer nok bare til å overnatte sånn at vi kan legge knerten der.

 

Flytter inn i nytt hus helga før jul, så blir litt kaos å skulle feire jul der :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi feiret med samboers søster, mann og prinsesse på 4mnd eldre enn vårt gull i fjor. Så i år skal vi til mine foreldre, hvor også min bror, farmor, bestemor og bestefar skal være. Og siden vi bor så langt unna blir det overnatting, blir der nesten hele romjula tenker jeg. Og det blir sååå koselig! Uvant å bo så langt unna familien, så jeg gleder meg ekstra til jul i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...