LillefamilieBsittgullnr2 Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Er 8 uker igjen ...får ikke på meg sko ...ola buksa strammer mer ...trassig 2 åring til tider....UVI ....nyrebekkenbetennelse ...fått en heste kur som gjør meg slapp og trøtt for ikke å glemme kvalm ...yeah ...fornøyd om dagen ...vil helst bare sove ... flere som vil tømme sitt hjerte ...
LiMette og lillegutt Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Jaaa....!! Har 4 uker igjen, og det går såå seint. Syns nok det går ekstra seint pga mye bekkenplager og smerter stort sett uansett hva jeg gjør. Det er ubehagelig det her, og vil bare bli ferdig! Hvis det er noen trøst for deg så syns jeg faktisk ikke det var så lenge siden jeg hadde 8 uker igjen da, litt merkelig det der. På en måte har det gått fort når jeg ser tilbake, men når jeg ser framover virker det uoverkommelig...hehe. Vi er snart i mål!
Fru.Antonsen Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har også 8 uker igjen Og jeg føler jeg har så dårlig tid jeg for å rekke alt jeg MÅ rekke før krabaten kommer :S Er nesten ferdig emd julegaver, må fortsatt kjøpe inn litt småtteri som stellebord og hente alle disse babypakkene fra rimi, libero. apotek osv... Må få organisert tøyet, finne ut hva jeg har og hva vi trenger... Jeg har også ekstreme bekkenplager, sliter med søvnproblemer, trassig snart 3år gammel bestemt frøken. Så du er ikke den eneste som sliter med energien. Forøvrig kan det nevnes også at vi har 3 hester og 1 ponni som også krever sitt daglige.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 hehe.. høres ikke helt enkelt ut.. synes tida frem til nå har gått ganske fort. men synes dagene går treigt, for nå bare venter jeg, har 3 uker til termin nå. og det er ikke lenge, gleder meg til han kommer, håper bare vogna kommer før han.. har fått unna gjort det meste, så er klart til han kommer, men har ikke begynt på en eneste julegave.har masse bekkenplager, og en forøvrig snill og blid 2 åring. og en super duper samboer,. som tar vare på oss og gjør det meste om dagen
Oppnedx2 Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 jaaaaaaaaaaaa... Etter midnatt er det 3 uker igjen og er fødeklar, men alikevel går tiden så altfor sent.. Livet mitt har stoppet helt opp. Søvnløshet gjennom alle disse mnd, deprimert, bekkenløsning OG bekkenlåsning = ingen bevegelighet uten hjelpemidler .Kommer meg ikke opp fra do på egen hånd.. Kjekt. Kløen har også nådd nye høyder, halsbrann fra en annen dimensjon. For meg virker 3 uker så langt vekke.. Som om jeg aldri kommer til å nå målet. Har i det siste begynt å tenke at jeg kommer til å gå full overtid, og alikevel ikke sitte med datteren min i armene, hun kommer aldri til å komme!!
LillefamilieBsittgullnr2 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2010 Godtå se det er flere enn meg her som sliter litt om dagen ...takk dere som lettet deres hjerte =)) klem fra meg ...og ha en super duper helg ...=))))
butterflyes and dreams Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 19 dager igjen og tida går treigt! Har gått maks tid over med begge de andre, så gjør nok det nå også! Har fuga 3 vegger med fliser på badet og pakka 5 pallesekker med ved, men det skjer fortsatt ikke noe! Har bare fått på meg crocs siden sommerferien og bekkenet krangler hele tiden. Halsbrann har jeg hele tiden og sover dårlig om natta, har kynnere hele tiden! Må måle blodsukkeret hele tiden, passe på hva jeg spiser og ungen har fått en estimert vekt på ca. 5 kg ved termin. Enda ungen blir så stor nekta de meg keisersnitt og igangsetting! Grrrr! er egentlig passe lei hele greia nå, men blir jo sittende igjen med den beste tingen etter jeg har plaget meg igjennom alle disse månedene! En liten gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå