BlåBlå Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Skal bestille sånne ferdige panelplater til å ha på kjøkkenet. Innredningen er heltre kirsebær. Lurer på hvilken farge som passer best. Kan velge mellom eggehvit eller caffe latte. Er ikke de fargene nesten like btw ? Ikke så lett å se på nettet.
* 5 om dagen * Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 eggehvit helt klart. vi har nettopp satt opp sånne plater i stua, og i eggehvit. vi fikk også 2 plater i caffe latte, som støtte for stabelen vi kjøpte. og der ser en veldig godt forskjell....eggehvite er kremfarget, mens den andre ser veldig "skitten" ut i forhold til hverandre.
* 5 om dagen * Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 ikke misforstå, jeg synes begge fargene er fine, hver for seg, men nå jeg fikk se begge, side om side, så likte jeg eggehvit bedre.... men begge er fine på hver sin måte, og de skal jo ikke ligge side om side. men på ditt kjøkken,så ville jeg valgt eggehvit...
BlåBlå Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2010 Da blir det eggehvit. Takk for innspill. Har ikke hevet oss på antikkhvit og kaffelatte bølgen så langt, så har ikke så mange preferanser.
Kosego&Lille'n Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Du kommer til å bli DRITLEI kaffelatte. Jeg ble iallefall det. Så jeg hadde valgt eggehvit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå