Monajenten Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 1. Fantastisk god sjokoladekake til springform 26 cm, som helst er såpass høy at den lett kan deles i tre. 2. Fantastisk god sjokoladekrem til å putte inni kaken:-)
Monajenten Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg nekter å tro at ingen her har oppskrifter på disse tingene!!!!!
agent007 Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har prøvd endel oppskrifter på www.detsoteliv.no.. Både sjokoladekaker og andre og de er virkelig gode alle jeg har bakt.. Se om ikke du finner noe der
agent007 Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Har blant annet laget Nigella's Chocolate Fudge Cake og den ble utrolig god og samtidig skikkelig høy og fin. Lagde den i fjor til julaften og selskapet var utrolig imponert over den flotte kaken.. Den er ganske mektig da
Monajenten Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2010 Takk for tips! Skal ha en helt enkel sjokoladekake da, som jeg skal dele selv og fylle med diverse godsaker, vet ikke helt om en fudge cake passer til det? Skal uansett ta en titt der inne:-) Men skulle gjerne hatt en oppskrift på sjokoladekrem;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå