Gå til innhold

Har begynt på antidepressiva for pms, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd det samme? Virket det? Fikk dere noen bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Noen som er hardt rammet som har erfaring med annen behandling da?

Skrevet

er ikke så hardt rammet, men hadde en periode hvor pms var plagsomt, gyn foreslo p piller eller progestan kapsler.

men begge deler gjør pmsen min ti ganger verre.

har du fått testet hormonstatusen din?

Det kan jo være du produserer for mye prolaktin...

Skrevet

Har ikke prøvd antidepresseiva, men kan LOVE deg - jeg er sikkert like plaget som deg. Jeg tar nattlysolje og magnesium, og kjøpte meg nå nettopp johannesurt. Prøver det først.

Skrevet

Jeg har alltid hatt veldig pms plager. Sjekket hormonene når jeg prøvde å bli gravid. De var helt normale. P-piller har gjort meg mindre eksplosiv, men til gjengjeld i dritthumør gjennom hele syklusen.

jeg gråter av hva som helst, mangler fullstendig impulskontroll, tar av for små bagateller og klarer ikek å stoppe npr jeg først er i gang med kjeftinga. Til vanlig blir jeg manisk før mensen, jobber hele tiden og prater i et sett. På p-pilelr er jeg bare flat, trist og tunsindig.

Skrevet

Nattlysolje har jeg prøvd. Det funket ikke. men,jeg er ikke bare i dårlig humør/kjeftete/kranglete når jeg har PMS, jeg er psykisk ustabil (mister kontrollen over meg).

Kan si i fra hvordan effekten er hvis du er interessert.

Skrevet

Ja takk, vil veldig gjerne høre hvordan medisinen din funker. Jeg har det også sånn som deg, ikke bare sur, men får angst, blir sjalu, deprimert, rasende og mister fullstendig kontrollen.

Skrevet

Angst ja, det glemte jeg. Sovner gjerne ikke før i to tiden uken før mensen fordi jeg ligger og tenker forferdelige tanker.

Skal legge inn et innlegg om effekten når jeg har stått på det en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...