Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Det sies jo at om man skal forutsi hvilke navn som kommer til å bli populære i Norge, skal man se hvilke svenske navn som er popullære, for de kommer etterhvert til Norge. På topp-20-lista for 2008 finner vi bl.a. følgende jentenavn: Alice, Ella, Elsa Alva, Wilma, Ebba, Molly, Nellie, Klara, Agnes og Olivia. Eks på guttenavn: Hugo, Anton, Melvin, Albin og Gustav. (I tillegg er det en del "kjente" navn på lista.) Hva synes dere om disse navnene? Tror dere de komme rtil å bli poppis i Norge innen kort tid?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Tviler på at Elsa og Ebba kommer til å slå an med det første, i hvert fall. Og Hugo? Aldri i verden! Alece, Alva, Agnes er ikke så verst, samme med Gustav.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Vi har tenkt på Klara til en eventuelt fremtidig jentebaby... Håper ikke det blir 10 på topp, da må vi finne et annet navn:) Synes ellers det var mange fine (og et par mindre pene) navn på lista:)
Gjest ->>- Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Noen av dem i hvert fall. Oslo bruker å ligge et par år foran resten av landet, og her er det jo allerede rikelig med småttiser som heter Ella, Agnes, Klara, Olivia, Wilma, Anton og Gustav. En del Molly, Elsa og Ebba har jeg også sett. Melvin, Alice og Albin har jeg litt mindre tro på.
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Om jeg får jente en gang, skal hun hete Alva. Det har jeg bestemt for mange herrens år siden!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Ja, du kan jo bare skifte navn på henne når hun blir 3-4 år? Ikke noe problem, det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå