Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Vært på loppemarked idag. Jeg har alltid trodd at folk ga til loppa alt de ikke gadd ha mer, ville kvitte seg med, etter å ha ryddet unna gammelt rot i kjeller og på loft osv. Men hva er greia med å overprise varer så forferdelig?? Gammelt skrap, plastikkdingser og alt mulig skrammel til kjøkkenet, koster jo like mye her som nytt! En mugge til saft eller saus-75 kr-på LOPPA! Ikke spes gammel, merke eller noe... 500 kr for en sliten lenestol, 4000,-!! for en stressless. Trodde man prutet litt og gjorde en god handel muntlig jeg, slik at man kjøper BILLIG på loppemarkeder. Er det ikke slik? Aldri vært slik?? Eller er jeg på feil loppemarked?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 det høres veeeeldig overpriset ut... På et loppemarked skal det være billig... De har jo ikke kjøpt loppene heller!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Hvem holdt loppemarkedet da? Hadde virkelig stilt spørsmålstegn ved dem. Loppene får de jo inn gratis. Høres helt sykt ut at de selger tingene så dyrt...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Denne tendensen ser man jo på finn.no også. Gamle stygge møbler skal de ha flust av tusenlapper for. Nå er det jo veldig trendy å kjøpe brukt og det som i noens øyne er skrot, og derfor tror de vel at de kan selge hva som helst for mange penger. Noen har misforstått litt.
Gjest ->>- Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Feil loppemarked. Her i byen varierer prisene ganske mye fra sted til sted (og selvsagt litt individuelt etter hvem man handler med). F.eks har Smestad en tendens til overprising, mens Huseby kan sine saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå