Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hun startet barnimagen.com i 2000 og var redaktør her i mange år før hun solgte stedet. Nå har hun laget sitt eget nettsted, også det med forum. Her er det: http://www.jordmorsiri.no/ Det var mye bedre her den gangen hun var aktiv!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 jeg hadde ikke fått med meg at hun hadde sluttet jeg... Men jeg ser egentlig ikke for meg at dette forumet varer så mye lenger, virker ikke som om de har kontroll i det hele tatt. På ris og ros tar det dagesvis før innlegg besvares, og endel besvares ganske kvasst. Mange misfornøyde brukere og veldig mye tekniske feil, som svar som ikke vises, innlegg vil ikke bli postet, for deretter å bli postet et par ganger, plutselig er sidene i printformat osv... Veldig mye og prangende reklamer....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Husker også henne.. Hvorfor solgte hun? Og bare for å begynne på nytt med en konkurrerende side?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Hallo? Hun var da aldri aktiv her på forumet. Jeg her vært her helt fra starten og jeg husker 3 ganger totalt hun var innom forumet. Det jeg ellers husker er at hun ikke virket særlig "smart" i forhold til at hun faktisk er jordmor. Som den gangen hun hadde som overskrift på en artikkel på forsiden "Barn som ammer...(et eller annet som jeg ikke lenger husker)". Det ble først rettet etter at jeg sendte henne en mail for å påpeke feilen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Sånn har dette forumet alltid vært...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå