Gå til innhold

Er det teit/desperat av dama å fri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en treeeeeeeeeeeeeeeeig samboer, tviler ikke på at vi er laget for å være sammen resten av livet, har nå snart to nydelige gutter sammen, hus og hage, god økonomi og masse humor og glede i hverdagen. Han er bare ikke helt "der" når det gjelder dette med å fri og sånn. Neste høst har vi vært sammen 10 år, venter altså nå nr 2 til jul, burde jeg fri til ham? he he, eller er det teit? Jeg er egentlig litt gammeldags der tror jeg, drømmer om at han skal ned på kne, men det skjer nok ikke ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være noe teitere/mer desperat om dama frir enn om mannen gjør det? Synes det er teitere å fly og ha lyst til å gifte seg men ikke gjøre noe med det pga kjønn:)

Skrevet

Ja, det er desperat, men der er jeg snart ;) gir han ett år til på seg...

Skrevet

Ikke teit i det hele tatt.

Synes det bare er flott, jeg! :o)

Skrevet

Har du lyst til å gifte deg, så fri :-)

Ellers så fridde min etter 12år! Han hadde tenkt på det en stund og det plumpet plutselig ut over middagsbordet en dag... Skikkelig uromantisk, men absolutt han :-P

Skrevet

Det er jo det som er orginalt og romantisk!! Frieri over middagsbordet. Klisjeen er jo blitt å fri på tur, siste 14 av 15 frieri jeg kjenner til, har jenta blitt fridd til mens de var på fjelltur. Alle synes det er så teit med klisjefrieri, men ser ikke at de står for den største klisjeen selv.

HI, ikke desperat å fri. Selv mener jeg at giftemål er noe man blir enig om sammen. Har vi lyst til å gifte oss? Ikke at en i paret skal finne ut på begges vegne at nå passer det og så spørre den andre. Men jeg innser at jeg er i mindretall og at de aller fleste kvinnfolk foretrekker frieri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...