Gå til innhold

Jeg lurer......


BareMeg73

Anbefalte innlegg

Vi har bestilt Kypros tur for en stund siden. Turen er da neste sommer når babyen er 4-5 uker gammel.... Går det bra eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet mange reiser med babyer, men jeg hadde ikke gjort det. Rent praktisk altså, det er slitsomt nok å være hjemme, syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke "skadelig" for babyen da med varme og masse sol? Den er jo så liten da så den ligger vel mest i vogn regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke dratt!

Lege og helsesøster anbefaler ikke å dra til utlandet før babyen har fått de første vaksinene, dvs etter 6 måneders alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ender opp med å dra så husk og dekk opp ungen, huff.. jeg og samboeren var i syden nå i August og der var det en unge, sikkert ikke mere enn noen uker og de hadde han ute i solsteiken hele dagen lang, ikke noe kaps eller lignende for å skjærme for solen. Stakkars liten, når de ikke får i seg så mye vann heller, så er 40 grader varmt.

 

Dersom legen din sier det er greit syns jeg du skal gjøre det, det er alt for mange som blir litt "vanskelige" når de får barn, hvorfor bare ikke prøve å leve normalt/som før og heller legge litt til rette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vi var der nå i sommer var det noen på hotellet med en baby på 9 uker. De hadde henne i vogna i skyggen hele tiden. Hun hadde ikke fått noen vaksiner enda.

Kypros er ganske rent og pent syns jeg, ikke noe verre enn her hjemme iallfall.

Det er klart man må være mer forsiktig enn her hjemme med tanke på at det er varmt. Ja om jeg skulle gå over tiden blir det kanskje verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...