fruen & frøet [24.05.11 jente] Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har ikke kjent kvalmen siden torsdag og den forsvant så plutselig at jeg blir litt skeptisk. Jeg er bare i 8. uke og ikke vanlig å slutte å bli kvalm så tidlig vel? Har ikke hatt blødninger, men jeg har mistet i MA før uten at jeg blødde noe. Skal på UL på mandag, men nå virker det veldig lenge til... Enn om noe galt har skjedd...
gulda Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 HUff, skjønner du er redd, og at mandag er langt unna! Mine symptomer forsvant plutselig. Var på ul, alt var bra, og nå er de tilbake. Skjønte etterpå her inne at de visst kan gå og komme litt. Men godt å få sjekket opp i at alt er bra! Krysser fingrene for deg! Håper du får tiden til å gå, og at alt er bra med den lille!
Håpefull77 Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 hei titter inn fra andre trimester. etter 5 SA/MA har jeg vært superfornøyd med å være kvalm i denne graviditeten. Har ikke opplevd det i de andre svangerskapene. Når kvalmen ble borte i slutten av uke 8 trodde jeg det var slutten. På grunn av alle SA/MA ene får jeg veldig god oppfølging på sykehuset og var da på en av de planlagte UL mine. Der var det masse liv. Og i følge gynekologen så begynner hormonene å stabilisere seg litt etter litt. Kroppen venner seg til hormonene og dermed blir kvalmen borte. For min del kom kvalmen, oppkast etc tilbake og ble faktisk værre. Jeg er nå 13 + 4 og har hatt min første kvalmefrie dag siden slutten av uke 8. Men manglende matlyst og sære matvaner er der fortsatt. Så det at kvalmen er borte behøver ikke bety at det er slutten! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå