Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Huff, er trist og lei meg idag. Prøver å tenke ut hva jeg bør gjøre nå.. Jeg har ikke sett kjæresten min på to måneder, og det har vært vanskelig med kommunikasjonen pga avstanden, føler jeg ting har blitt så rart. Elsker ham og savner ham og det er 4 uker til vi sees igjen.... Så nå skal vi flytte ut sammen om 3 måneder, gleder meg... Men igår ble jeg så full, jeg har følt typen har ikke gitt meg så mye oppmerksomhet, fått mye kritikk i det siste osv:( Så ble jeg full,og denne kjekke kompisen min vi fant en god tone og kysset... Venninnen mn så dette også, hun mente jeg hadde drukket for mye og var så snill og tok meg med hjem til henne. Vi snakket sammen idag, hun fortlte meg at jeg hadde kysset kompisen, jeg husker ikke dette.. Og jeg skjemmes så, snakker med kompisen og han sier han er veldig forelsket i meg, og vært det lenge.. Han sa også ha merker jeg ikke virker så lykkelig for tiden, (noe jeg ikke er pga avstanden) og nå vet jeg ikke om jeg skal fortelle ham? Er utrolig redd for å miste ham og elsker ham virkelig, vi har det så fint sammen når vi er SAMMEN :(
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Om du vil fortsette forholdet til kjæresten din forteller du han det ikke. Dette får du rydde opp i selv og ha det vondt med deg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Herlighet! Du var full og kysset en kamerat, ja, vel, - og hva så da? Skal vi synes at du er veldig interessant?!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Jeez, hvor mange sure tryner det var her i dag da?! 1.Fortell han sannheten, kutt kontakten med kompisen din til han er over deg. Dette kan det bli mye kaos av, men er dere ment to be så kommer dere dere igjennom dette! 2.La det ligge hvis du er sikker på at ingen av dem som så dette vil fortelle kjæresten din dette, kutt kontakten med kompisen din til han er over deg. Avstands forhold er vanskelig, og det blir mange misforståelser, man legger mer i kritikk man får enn positive ting. Selvfølgelig vil du føle deg ulykkelig og glemt da, og masse alkohol og plutselig mye oppmerksomhet fra noen som virker sjarmerende kan ende på denne måten. HURRA for en utrolig snill venninne! Og snakk med denne kompisen din som er forelska i deg, fortell han at det bare er en mann for deg og at kysset kom av for mye alkohol + at du har følt deg usikker pga at du og kjæresten er så langt fra hverandre. Klem fra ei som også er i et avstandsforhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå