Gå til innhold

Strekkmerker! Ble bare så lei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten å ha lagt på meg noe ekstra utenom magen så kom det plutselig to små strekkmerker oppforbi navelen=( jeg trodde ikke jeg ville ta det så tungt, men det er vel hormonene som styrer. Hater meg selv for at dette skulle bety noe i det hele tatt, men er seriøst redd for å få mange fler.( flau siden dette ikke bør bety en drit)

Noen med erfaring her? Betyr dette at jeg kommer til å se ut som et kart mot slutten? Er i uke 34. Smøring er tydeligvis ikke til nytte. Hadde håpet de kom på siden og ikke mitt i sentrum, viss jeg likevel skulle få... men sånn er det jo, føler meg veldig liten nå som henger meg opp i det, og tenker det sikkert er glemt når barnet er født, håper det!!!

Viss ikke er det noen her som har fått de fjernet med et godt resultat?

Takker for alle svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, det trenger heldigvis ikke bety at magen blir full av dem innen du har født. Jeg husker ikke når jeg fikk mine, det var vel rundt samme tid som deg. Jeg fikk 3-4 korte strekkmerker på hver side av navlen. Det gikk ikke så veldig mange månedene etter fødselen før de ble helt usynlige. De fleste opplever at strekkmerkene blekner mye etter fødselen. Ikke alltid de forsvinner helt, men det blir mye bedre.

Skrevet

Ja bør vel slappe av, hehe.

Får bare vente og se, ikke så mye jeg kan gjøre, men godt å høra at det ikke nødvendigvis blir fler, i så fall er det ikke så ille=)

Skrevet

Ikke sikkert det blir noen fler. Fikk mitt ene omtrent på den tiden... Mannen mener jeg skal tatovere guttens navn over det :-P

Spent på om det blir noen denne gangen.

Skrevet

Hehe, kanskje ikke så dumt=P Vel viss ikke jeg får flere så skal jeg vel bare vere glad. Men føler virkelig med de som har kroppen full... forstår nå bedre hvorfor det ofte dukker opp innlegg om dette. Leste at 90 prosent får strekkmerker under svangerskap, så det er mer vanlig enn jeg hadde trodd=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...