Gå til innhold

Hva synes dere om gutter med hull i øret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen på 8 synes mamma er verdens slemmeste som sier nei!! Er det "kult" med en øredobb eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ser ikke ut! Ikke gi etter. Gutter med hull i ørene ser rampete ut når de er små. Når de blir eldre ser de enten fortsatt rampete ut, eller de ser homo ut. (uff det var stygt sagt..)

Skrevet

Jeg synes det ser feminint ut...

Skrevet

Hmm... Er vel ikke superbegeistret, nei! Men vet det er trendy i enkelte miljøer. Ville vel kanskje sett om kameratene får lov? Og eventuelt holdt igjen f.eks. til etter jul, så han får tenkt seg litt mer om først og du er sikker på at det er litt mer enn et spontant innfall.

Et hull i øret gror jo pent igjen, for han vil jo sannsynligvis ikke ha det til han blir voksen...

Skrevet

Her er det uaktuelt før guttene er 18 år hehe :)

Ikke sikkert det gror fort igjen heller, samboer har fortsatt merke etter han hadde ring i øret som ungdom. Vet ikke om det er hull gjennom lengre, men lett å se at han har hatt hull. Sikkert 10 år siden ringen ble fjernet.

Skrevet

Nei!

Så lenge jeg kan bestemme, så er det uaktuelt.

Så en gang en 2 åring med ring, og jeg var ikke henrykt for å si det sånn..

:o)

Skrevet

Guttene mine får ikke, under noen omstendigheter, hull ene øret før de er myndig og kan bestemme slikt selv. Datteren min skal derimot få lov til å få hull i begge ørene dersom hun vil ha når hun når skolealder. Forskjellsbehandling med andre ord. Akkurat her mener jeg det er forskjell på jenter og gutter. Øreringer/dobber er pent på jenter/kvinner og blodharry og stygt på gutter/menn. Mener jeg.

Skrevet

Takk! Da er jeg ikke helt på jordet med min smak! Saken er den at han har spurt om hull i øret siden han begynte i 1. klasse. Da hadde han sett noen på skolen som hadde det, og nå har 2 i klassen fått det også, så etterspørselen har egentlig aldri vært så stor som nå!

Hans far, min skjønne samboer, hadde også hull i øret i sin tid. Nå er han snart 40, og hullet vises godt! *huff*

Skrevet

Synes det ser grusomt teit ut uansett alder.

Skrevet

Kjæresten min har hull i ørene (faktisk to i hvert) og jeg blånekter han å gå med øredobber. Det er bare det mest harry jeg kan tenke meg!

Skrevet

Nei, gørrstygt. Mine får IKKE lov så lenge jeg har bestemmelsesrett.

Skrevet

Enig med hun som sier at de ser rampete ut. Blir liksom små bøllefrø med en gang... Usj nei.

Skrevet

Helt forferdelig. Det blir helt uaktuelt helt (forøvrig like uaktuelt på jenter).

Skrevet

Akkurat som for jenter tenker jeg at de har foreldre som enten ikke bryr seg så mye om barnas helse eller så har de uvitende foreldre. Jo yngre barn jo værre.

Skrevet

Akkurat helsemessig er faren liten, så det er ett dårlig argument! Så lenge man behandler det som man skal etterpå og bruker nikkelfrie øredobber er det ikke store infeksjonsfaren.

Forøvrig vil min gutt ALDRI få hull i øret så lenge han bor hjemme og "mamma bestemmer". Det er gyselig!

Skrevet

Nikkelalerg, for stramme øredobber, skader på nervebaner, infeksjoner og fare ved å henge seg fast i noe er ting man må ta hensyn til. Er enig i at det uansett ser gyselig ut, men det synes jeg ikke er like viktig. Personlig synes jeg det er stygt på voksne kvinner også, men jeg vet jo at det er mange som synes det er fint.

Skrevet

Det er ikke kult, ikke litt engang. Harry er ordet du leter etter. ;o)

Det er forresten blodharry på små jenter under skolealder også, jeg må innrømme at jeg får mindre pene tanker om foreldene til barn mellom 0-5 år som har hull i ørene. Idioti!

Skrevet

Syns ikke det er fint verken på små gutter, eller voksne menn.

Så skulle det bli aktuelt, hadde ikke tassen fått lov før han er gammel nok til å kunne bestemme selv.

Skrevet

HARRY HARRY HARRY lite pent betyr det =0)

Skrevet

Nei. Det er HARRY!!! Sorry, men det er ikke fint med hull i ørene på gutter. Okke som!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...