Gå til innhold

Jaja sånn gikk det denne gang...

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg svar fra legen i går, jeg har hatt en SA så da melder jeg meg ut av denne klubben... Håper å komme fort tilbake igjen, men da mest sannsynlig i en annen klubb.. (rekker nok ikke juni klubben da) Er det noen som vet når man kan forvente eggløsning etter en SA ? Jeg var i uke 5+4 da bldningene startet. Har også hørt at man bør vente 1 mens før man prøver igjen, noen som vet noe om det og om det eventuellt er en risiko om man ikke venter?

Takk for denne gang, og lykke til videre til dere alle :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142443851-jaja-s%C3%A5nn-gikk-det-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest isimagen

Jeg mistet like langt på vei som deg og fikk beskjed fra både legen og gyn om å vente en menstruasjon med å begynne å prøve. Eventuelt bør man vente lenger dersom man sleit psykisk etter den første aborten, da er det lurt å komme seg litt ovenpå først.

Jeg tror en eventuell risiko er at "såret" i livmoren der embryoet "gravde seg ned/festet seg" helst skal få noen uker på å gro for å unngå infeksjoner. I tillegg trenger hele systemet et syklus på å komme "i takt igjen" slik at kroppen kan blir fruktbar. Dette er mine antagelser altså, har ikke lest om det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...