Gå til innhold

Jaja sånn gikk det denne gang...


Ays73

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg svar fra legen i går, jeg har hatt en SA så da melder jeg meg ut av denne klubben... Håper å komme fort tilbake igjen, men da mest sannsynlig i en annen klubb.. (rekker nok ikke juni klubben da) Er det noen som vet når man kan forvente eggløsning etter en SA ? Jeg var i uke 5+4 da bldningene startet. Har også hørt at man bør vente 1 mens før man prøver igjen, noen som vet noe om det og om det eventuellt er en risiko om man ikke venter?

Takk for denne gang, og lykke til videre til dere alle :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det var trist! Jeg har ogsaa hört at man bör vente 1 mens saa livmora kan komme seg igjen, men er ikke sikker.. Uansett ville bare önske deg lykke til videre jeg:) Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg mistet like langt på vei som deg og fikk beskjed fra både legen og gyn om å vente en menstruasjon med å begynne å prøve. Eventuelt bør man vente lenger dersom man sleit psykisk etter den første aborten, da er det lurt å komme seg litt ovenpå først.

 

Jeg tror en eventuell risiko er at "såret" i livmoren der embryoet "gravde seg ned/festet seg" helst skal få noen uker på å gro for å unngå infeksjoner. I tillegg trenger hele systemet et syklus på å komme "i takt igjen" slik at kroppen kan blir fruktbar. Dette er mine antagelser altså, har ikke lest om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Forresten utrolig leit å høre at det ikke gikk etter planen! Forhåpentligvis blir du fort gravid igjen, og kanskje havner vi i samme terminklubb neste gang. Jeg begynner prøving igjen om en syklus :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel noe med at alt fortsatt er veldig åpent og fare for infeksjoner ja... Får bare smøre meg med tålmodighet og komme sterkere tilbake neste gang :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre. Jeg må bare si at jeg er gravid igjen nå, etter SA i august. Ventet en mens, og så satt det (og håper det vil sitte nå) to uker etter mens :) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...