Gå til innhold

Juleklær til gutta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips om nettsider som har fine juleklær til gutter (2 år)? Er jo mildest talt ELENDIG utvalg i butikkene her i byen, kjedebutikkene har overhodet ingenting, og Barnas Hus, Benetton o.l. har også lite.

Vi guttemødre burde samle oss og lage en stor sak på å få butikker til å ta inn mer gutteklær! Er jo metervis med fine klær til småjentene, mens til gutta er det et restestativ med tragiske farger.... :P (litt overdrevet, men dog).

Hvor kjøper dere fine pynteklær til gutta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Facts.dk bruker å ha fine juleantrekk. Satser på å finne noe derfra. I fjor kjøpte jeg litt av det, og litt fra Cubus og H&M.

Mexx kan også ha noe fint, men det blir ofte i en litt tøff stil.

Det er gjerne for tidlig til at butikkene har fått inn juleklærne. Jeg jobbet i Reflexbutikk for noen år siden, og juleklærne begynte å komme fra midten av oktober og utover.

Skrevet

Jeg synes babyshop pleier å ha et ok utvalg i Mexx. har kjøpt noen skjorter, penbukser og vester der. I år har jeg kjøpt juleantrekket på Benetton. Fant en fin bukse, skjorte og vest jeg synes var stilig der:-) Forøvrig er jeg eng i at utvalget til gutter er ganske dårlig......

Skrevet

Var på en barneklær butikk på sartor senter i bergen, den het anders og julie, så om du bor i Bergen, så er den verdt en tur. Hadde til og med klær til bryllup til gutt. Superfornøyd!

Klarte ikke å få tak i noen link til noen hjemmeside, men kanskje du klarer å få det til? Anders-julie.no

Skrevet

Jeg har det samme problemet som deg. Har to småjenter også, og de er lett å finne flotte plagg til. Gutten min derimot, er prisgitt skjorte, vest og hverdagsbukser. Ikke spesielt julefint nei.. Funker til bursdag da.

Jeg har heldigvis en mor som strikker, så jeg håper at hans nye bunadsnikkers og vest er ferdig til da. Ellers så finnes det jo sånne heldress liksombunader, de er jo søt til de minste. Liksombunad fra SparKjøp funker jo også fint da.

I fjor kjøpte jeg fløyelsbukser og matchende vest på HM. Skikkelig bomkjøp, gutten ble så klam at vi kunne ikke bruke noe av det..

Hvis noen har gode tips, så lytter jeg gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...