Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 2-åringen vår går i barnehage, og vinterutstyret er på plass og tatt i bruk. Votter er litt vanskelig syns jeg, i fjor brukte han kun strikka ullvotter fordi med polvott-type ble det for vanskelig for han å bruke hendene. Så langt i år har jeg kjøpt 2 par Reima-kiddo votter etter anbefaling, og disse virker også greie. Hvor mange par trenger han tro? De koster 249 kr slik at jeg har jo ikke lyst å kjøper flere par enn nødvendig Men tror nok at 2 par blir litt lite? Han har selvsagt maaaange par andre votter som ikke er av "skikkelig kvalitet" (hehe)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Eh... Vi har aldri hatt mer enn 1-2 par votte-votter, altså sånne tykke, og så har vi hatt en sånn 3-pakning med tynne hansker som man kjøper på f.eks H&M. Evt et strikkepar dersom noen har strikket til dem. Det holder da lenge med bare ett par med Reimavotter, og to par er i hvertfall nok. Disse er jo helt vanntette.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Mine barn har alle ett til to par med gode votter, også ein haug billig votter fra f.eks h&m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå