☆Pacific sunset☆ Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hei! Jeg lurer på om dere som prøvde å få jente fikk det til? Har lest at de som ønsker jenter skal ha sex noen dager før EL, så nå lurer jeg på om det stemte for dere som prøvde dette?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 på min babycomp lyser det gutt først i 1 dag, før d lyster både jente og gutt i 2 dager. så lyser det bare jente 1 dag, ellernoe sånnt..og det røde lyset blinka ca når d var blitt både jente og gutt lysende,(når det røde lyset blinker er d ca 1-2 dager til EL) så regner med at jente cellene svømmer fortere enn guttecellene, men lever ikke like lenge som guttecellene, så jeg vil tro d er nermest EL du må prøve.. ikke for mange dager før er ikke sikker altså. men iogmed at d sto slik på babycompen så velger jeg å tro d Kansje 1 dag før EL eller på EL dagen vil være bra?
snupp86♥ Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 leste nettopp idag at det er omvendt... gutte cellene svømmer fortere, mens jente cellene lever lenger:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 åja:) rart at babycomputeren viser de lysene i den rekkefølgen da:P
snupp86♥ Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 hehe... hadde jeg bare husket hvor jeg hadde lest det hen... men sitter og surfer mye rundt omkring på forskjellige sider om dagen... hehe...
snupp86♥ Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 http://www.babyverden.no/Gravid/Gutt-eller-jente/Kan-man-pavirke-barnets-kjonn/
Lemonia Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Vi planla ingenting, men første gang ble det tilfeldigvis slik at vi kun hadde sex fram til to dager før EL (noe som skulle tilsi jente), men det ble en gutt.
Raych Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 Mannen påstår han prøvde å få til jente begge gangene hos oss, og da var det i så fall full klaff, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå