Gå til innhold

221 dager igjen. Går seeent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, overskriften sa vel alt. 2.tri. er så utrolig langt borte!

Er dere utålmodige, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her syns jeg dette svangerskapet er motsatt jeg :P det har gått så utrolig fort alt sammen. Har 57 dager igjen til termin jeg og føler jeg har så dårlig tid for å rekke alt at det er sprøtt :P

Du vet at om du sitter å stirrer på klokka så står tiden stille. Finn på noe å fylle dagene med så skal du se at swoshj så er du ferdig :)

Skrevet

He he. Med en liten fra før så går forsåvidt dagene fort. Men hatt mye problemer dette svangerskapet, og kan ikke vente til å komme over i 2.tri.! Synes ukene står stille, he he.. Men glad det er jul om ikke alt for lenge, for da får jeg masse koselig å tenke på.

Så deilig at du synes det har gått fort! Synes mange sier det når de har barn fra før.

Skrevet

Hei:=)

Jeg har 195 dager igjen, og synes det går sent også. Jeg er ikke noe glad i å gå gravid. Man lan ikke spise det en vil, ikke drikke det en vil (tenker da på spesielt kaffe ol), ikke trene som jeg pleier osv. I tillegg, har jeg vært veldig uvel og sliten...

Det er selvfølgelig verdt det, gleder meg sinnsykt til ny baby.=)

På en annen side får jeg dårlig samvittighet fordi jeg tenker sånn. Jeg vet at mange sliter med å bli gravid, og skulle gjerne hatt min dårlige form. Ble også gravid på første forsøk, så jeg føler jeg har vært heldig.

Men klarer ikke helt å kose meg allikevel. Håper det kommer når formen blir bedre.

Jeg har nok å fylle dagene med, full jobb, trening og 2 små. Så tiden går fort. Sliter rett og slett med kvaliteten på dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...