Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Jenta mi er 21 mnd, å elsker sanger med bevegelser
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Lille petter edderkopp er du veldig glad og vet det ja så klapp osv fem små apekatter
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 pekefinger, pekefnger, hvor er du osv.. hode, skulder, kne og tå min hatt den har tre kanter ta den ring og la den vandre så gjør vi så når vi vasker vårt tøy osv..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 fem små apekatter lekte i noen trær de ertet krokodillen du kan ikke ta oss her så kommer krokodillen svømmende fram og; klaps; så spiste den en apekatt! fire små apekatter osv..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Regle: Hei, jeg heter Johnny. Jeg har kone, fire barn og arbeider på en knappefabrikk. En dag kom sjefen inn til meg å sa: Johnny har du det travelt? Jeg svarte nei, så dreide jeg med den høyere hånd. Dermed skal man sitte å drøye med høyere hånd, mens man sier regla på nytt. Da skal man dreie med venstre hånd også, og så ben og evt. hode. Så mange kroppsdeler man vil. Tunga og rompa synes bhg barna er morsomt ihvertfall. "Apekattene": 5 små apekatter sitter i et tre, erter krokodille, kan ikke ta oss her. Så kommer krokodille og smyger seg inn på, og wæææ.. 4 små apekatter....osv "Har du hørt historien om de tre små fisk"- bevegelser til bobboderriderri
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Her er "klappe lile mage" veldig populær
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 hode, skulder, kne og tå boogie woogie (tror det skrives sånn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå