Gå til innhold

Jeg blir så utrolig fort sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten at jeg helt skjønner hvorfor. Jeg sitter her helt skutt nå, kun på grunn av at jeg løftet litt på noen kasser tidligere.

Jeg er absolutt ikke den blideste du ser på storhandel, og jeg trives ikke med folk for fem flate øre!

Jeg har svært få (som i 2 stk) venner som jeg faktisk holder ut sammen med. Så en gang i blandt finner jeg på ting med de.

Min kjæreste og samboer holder jeg også fint ut med. Men vi har hver våres hobbyer som vi liker og pusle med i fred, så vi sitter ikke klistret inntil hverandre 24/7.

Barnet mitt forguder jeg over alt på jord og jeg elsker og tilbringe all min tid sammen med han. Selv om jeg blir veldig sliten til tider.

Jeg jobbet før jeg ble gravid. Men merket at jeg trivdest på jobben KUN når jeg satt alene. Jeg ble bare irritert når det var andre rundt med et jabbebehov. Dette sa jeg selvfølgelig ikke til de, men jeg sa aldri mer enn nødvendig tilbake.

Sånn er jeg alltid. Jeg liker og få være i fred.

Jeg er veldig treig på å bli med folk ut. For da blir det så masse folk, og det sliter meg ut så til de grader. Både psykisk og fysisk...

Jeg er ikke lat! Jeg elsker som sagt og tilbringe tid med barnet mitt. Vi leker mye både ute og inne. Jeg hopper og danser sammen med han og alt. Jeg tar han også med på lekeplasser så han får leke med andre barn, men jeg sitter enten og leker sammen med han der også, eller holder meg i bakgrunnen. Liker ikke og snakke med de andre foreldrene...

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg blir så sliten av alle utenom noen få? Til og med den "tidligere" familien min (mor, far og søsken) klarer jeg ikke tilbringe noe særlig tid med.

Jeg har alltid blitt mobbet og avvist. Alltid hatt noen som har fått meg til å føle meg totalt misslykket og uønsket. Så lurer på om det kanskje er min måte og reagere på? At jeg ikke vil plage andre siden de tydeligvis ikke liker å se meg?

Hva slags jobb finnes det for en som bare vil sitte og arbeide i fred?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir sliten av å være med folk fordi du ikke riktig vet åssen du skal forholde deg til de, da du har hatt et anstregnt forhold m´til mennesker tidligere?

Kanskje snakke med noen om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...