Gå til innhold

Kan man ønske KS med mageplastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe...

Kunne tenkt meg å fjerne noen ekstra cm med hud på magen, og lurte på å ta to fluer i en smekk....

"Unskyld, er det mulig å få KS? Og mens dere holder på der nede, og har snittet litt, kan dere skjære av litt ekstra? "

Tror dere de svarer ja????

Moahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At ingen har tenkt på det før! Må jo være et marked for det?

Skrevet

Hahaha, "og mens dere holder på: kan dere dytte magefettet inn i puppene i stedet?"

Skrevet

Du får det i USA! Men betale må du nok :-)

Skrevet

I USA må du uansett betale for alt selv, inkludert keisersnittet.

Skrevet

Nei, jeg vil gjerne fjerne mesteparten av puppene mine også.. de dingsene er ALLTID i veien... samboer roper fra gangen før å spør om det er plass til han i senga, eller om han kommer til å skvise de... hahaha.. Ikke at de er SÅÅÅ store, men når han ruller nærme meg om kvelden, kan han lett rulle flat en pupp. og jeg roper ut.. og han lurer på om det er noe plass uten pupper i den senga... hahahahaha.. så good riddens.. kanskje det burde komme på 1 års kontrollen.. "Nå som du er ferdig med ammingen, skal vi fjerne litt pupper også?"... og så en sånn: "Siden ungen din ikke trenger å løftes så mye mer, og overarmene dine fremdeles er for slappe... skal vi ikke liksågodt strammen opp dem?"... Joda.. hadde vært noe det..

HI :)

Skrevet

Jeg kan ta det du ikke har brukt for akkurat der. Det er kun når jeg er gravid og i starten av ammingen at jeg har noe å putte i bhen i det hele tatt. *grønn*

Skrevet

send meg en adr så skal jeg sende overskuddslageret i en kjølebag når jeg er ferdig med det... hahahaha..

Det er bedre med for små.. (min påstand).. De store puppene hemmer impulsivitet og gjøre det omtrent umulig å finne klær..

Kan ikke bare "bli med å spille fotball".. fordi en skikkelig STRAM sportstopp som holder puppene på plass selvf ligger hjemme...

Jakker med innsving spriker over puppene.. de tyter ut og er det første som møter folk.. så her har jeg mer enn jeg trenger for å si det sånn..

Skrevet

Ja, i USA kan de dette ;) Skal ikke forundre meg i det hele tatt.. De har jo operasjon med "vagina-foryngelse" også.. "Se ut som om du er 16 år igjen i vaginaen!"... hahahaha... tullinger

Skrevet

Gjør ikke sånne hollywood kjendiser det da? Bukplastikk sammen med ks? Skal skrive det opp på ønkselisten til jordmor, hoho:)

Skrevet

Vet dere, min mormor hadde ks.. der fjernet de faktisk ekstra hud! Dette ble gjort uten at hun var klar over det. Da hun skulle ha samtale med legen noen dager etter operasjonen, så sa hun at hun følte at huden på magen var blitt så mye mindre og strammere. Da sa legen at de så at hun hadde litt mye hud etter fødslene sine, så siden de allerede drev og opererte hun så fjernet de ganske mye ekstra hud.

tenk om de kunne ha gjort det samme nå?? I WISH!!

Skrevet

Er det sant? De visste hva de gjorde den gang da altså ;)

Skrevet

Helt fakta! Mormoren min er en ordentlig dame som aldri lyver, så tviler ikke på det nei. Men, dette var jo den gang da de tok ks nedover magen da, så det ser jo ikke akkurat så veldig fint ut nei ;) Tror ikke det var så mange som ble "retusjert" på den tiden, så de så vel sikkert ikke noe galt i å fjerne litt ekstra hud hehe:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...